PREMIÈRE
Jau 23 metus kuriame Jums

Terminai ir sąlygos

KAINOS

  • Visos kainos yra nurodytos eurais.
  • Užsakant prekes su individualiais pakitimais, kaina nustatoma taip pat individualiai. Daugiau informacijos gausite parašę el. paštu: viktorija@premiere.lt arba paskambinę telefonu: +370 615 45919.
  • Išimtiniais atvejais PREMIÈRE juvelyrikos namai pasilieka teisę pakeisti kainą po to, kai klientas atlieka užsakymą. Taip gali nutikti, jei dirbinys, likęs sandėlyje, yra nežymiai pakitusios charakteristikos (pvz.: sandėlyje lieka dirbinys tik su didesniu briliantu, nei nurodyta pirkinio charakteristikoje). Jei klientas nesutinka su pokyčiais, PREMIÈRE įsipareigoja grąžinti pinigus už prekę.

UŽSAKYMAS

  • Kai tik pasirinksite pirkinį ir atliksite apmokėjimą, gausite elektroninį laišką ir SMS žinutę, patvirtinančius Jūsų užsakymo detales.
  • Taip pat gausite informaciją ir apie produkto prieinamumą ir būsimą pristatymo terminą. 

PRIEINAMUMAS

  • Visiems užsakymams yra taikomos vienodos prieinamumo sąlygos. Dirbiniai, esantys Jūsų krepšelyje, tačiau dar neapmokėti, nėra saugomi ir gali vis dar būti perkami kitų klientų.
  • PREMIÈRE pirkimui siūlo dirbinius, esančius sandėlyje ir / ar galimus pagaminti per 3 - 5 d. d. Tačiau, kartais juvelyrikos namams gali tekti ilgiau laukti medžiagų iš tiekėjų, tad dirbinių gamyba užtruks iki 14 d. d. Taip pat PREMIÈRE gali sulaukti daug užsakymų vienu metu, todėl kai kurie dirbiniai gali būti nebeprieinami.
  • Susiklosčius tokioms išskirtinėms aplinkybėms, Jus informuos PREMIÈRE klientų aptarnavimo skyrius.

PRISTATYMAS

Pristatymas į namus:

  • PREMIÈRE pirkinių pristatymais Lietuvoje rūpinasi partneriai "Negė" ir  "UPS".
  • PREMIÈRE apmoka visus pristatymo kaštus užsakymams Lietuvoje.
  • Visi užsakymai Lietuvoje, gauti iki 13:00 val. (GMT +3:00), bus išsiųsti tą pačią darbo dieną.
  • Jei užsakymai yra atlikti po 13:00 val., jie bus išsiųsti vėliausiai kitą darbo dieną (nuo pirmadienio iki penktadienio).
  • Užsakymai, atlikti savaitgalį, bus išsiųsti pirmadienį.
  • Dažniausiai siunta pirkėją pasiekti turi jau kitą darbo dieną po išsiuntimo (pvz.: jei pirkinys yra išsiunčiamas antradienį, tai klientą pasiekia jau trečiadienį). Mažesnių miestų gyventojams pristatymas gali užtrukti iki dviejų darbo dienų.
  • Išskirtiniais atvejais, jei dirbinį teks gaminti, siunta Jus pasieks per 2 - 5 darbo dienas arba 7 - 14 d. d. (įsigijant prekę žr. skiltį "Pristatymas"). Tada su Jumis susisieks klientų aptarnavimo specialistai ir, jei negalėsite laukti, pinigai bus grąžinti ir užsakymas nutrauktas.
  • Siuntos dažniausiai pristatomos yra tarp 08:00 ir 17:00 val. Nepamirškite palikti savo tel. numerio, kad kurjeris galėtų su Jumis susisiekti ir sutarti dėl pristatymo laiko.
  • PREMIÈRE apdraudžia kiekvieną pirkinį iki tol, kol jis bus pristatytas pirkėjo nurodytu adresu. Atsiimant siuntinį reikės pasirašyti, kad siunta pasiekė Jus sėkmingai. Nuo tada atsakomybę už pirkinį tenka Jums.
  • Jeigu pirkinio gavėjas bus kitas asmuo, o ne Jūs (pvz. dovanos atveju), tai tokio gavėjo parašas bus taip pat laikomas kaip atsiėmimo patvirtinimas ir atsakomybė tuomet taip pat pereis Jums.
  • Kai tik Jūsų užsakymas bus išsiųstas, el.paštu gausite patvirtinimą su siuntinio kodu - internete galėsite stebėti siuntinio buvimo vietą.
  • Siuntos, kurių vertė yra didesnė, nei 500 eurų, nemokamai bus pristatomos ir Europos sąjungos šalyse. Mažesnės vertės siuntos bus pristatomos už papildomą 45 eurų mokestį. 
  • Jei užsakymas yra pristatomas už Lietuvos ribų ir ne Europos sąjungoje, jų pristatymo mokestį derinsime individualiai. Be to, tokiu atveju Jūs tampate dirbinių importuotojas. Šiuo atveju kaina sąskaitoje faktūroje bus apskaičiuota atskaičius mokesčius. Muito ir kiti vietiniai mokesčiai gali būti sumokami kurjeriui pristatant dirbinius. Klientas taip pat prisiima atsakomybę už mokesčius valdžios institucijoms. Dėl smulkesnės informacijos apie pristatymą ir siuntimo į kitas šalis išlaidas rašykite el.paštu: viktorija@premiere.lt *.
Atsiėmimas parduotuvėje: 
  • Internetinį užsakymą galima atsiimti ir PREMIÈRE parduotuvėse. Atsiėmimas yra nemokamas.
  • Jei norite atsiimti užsakymą PREMIÈRE parduotuvėje - pirkdami pasirinkite "atsiimti parduotuvėje" pristatymo būdą.
  • Kai užsakymas parduotuvėje bus paruoštas, gausite el. laišką ir SMS žinutę su kvietimu atsiimti ir adresu parduotuvės, kurioje Jūsų bus laukiama. Dažniausiai atsiėmimas įmanomas jau tą pačią dieną.
  • Norėdami užsakymą atsiimti parduotuvėje, turėkite su savimi užsakymo patvirtinimo kopiją, kuri bus atsiųsta el. paštu bei Jūsų ID patvirtinantį dokumentą (tinka pasas, vairuotojo pažymėjimas ar kitas tapatybę įrodantis dokumentas).
  • Užsakymą bus galima atsiimti per 28 dienas nuo įsigyjimo datos. Nesulaukus Jūsų, kartą per savaitę Jums telefonu ar el.paštu bus siunčiamas priminimas. Po 28 dienų Jūsų užsakymas bus atšauktas ir su Jumis bus susisiekta dėl pinigų grąžinimo.

___________________
* R
ekomenduojame susisiekti su vietinės muitinės įstaiga norint sužinoti dirbinio bei mokesčių kainas.

APMOKĖJIMAS

  • Apmokėjimas gali būti vykdomas Visa, Mastercard, American Express, Paypal ar banko pavedimu.
  • PREMIÈRE juvelyrikos namai suteikia galimybę Jums saugiai laikyti savo kreditinės kortelės duomenis premiere.lt internetinėje svetainėje – tokiu būdu apsipirkimas tampa paprastesnis. Pilni Jūsų kortelės duomenys nebus rodomi, išskyrus keturis paskutinius skaitmenis tam, kad žinotumėte kurią iš savo kortelių naudojate.
  • Jūs galite ištrinti savo kortelės duomenis išvalant langelį “prisiminti savo mokėjimo duomenis” mokėjimo puslapyje.

GARANTIJOS

  • PREMIÈRE juvelyrikos namai yra Jums įsipareigoję tiekti aukščiausios kokybės dirbinius, atitinkančius įmonės filosofiją ir tarptautinius bei Lietuvos prabavimo rūmų nustatytus kokybės standartus.
  • Visi PREMIÈRE parduotuvėse parduodami dirbiniai yra pažymėti Lietuvoje reikalaujamais kokybės ženklais: praba, brangakmenių sertifikatas, atsakomybės ženklas. 
  • Dirbiniai su didesniais nei 0,3 ct brangakmeniais dažniausiai yra išduodami su prestižiniais tarptautinių laboratorijų GIA arba IGI kokybės sertifikatais.
  • PREMIÈRE suteikia galimybę įsigytus dirbinius ateityje suremontuoti šio tinklo dirbtuvėse greitai ir už palankią kainą.
  • PREMIÈRE nesuteikia garantijos kitų prekės ženklų juvelyriniams dirbiniams, išskyrus akivaizdaus broko atveju, pasirodžiusio per 6 mėnesius nuo įsigijimo datos.
  • PREMIÈRE juvelyrikos namai suteikia išskirtinę 2 m. garantiją savo produkcijai. 
  • PREMIÈRE suteikia papildomą kokybės garantiją 10 m. prabangiems dirbiniams su emaliu ir briliantais, juvelyrikos namų sukurtiems vestuviniams ir sužadėtuvių žiedams. Pratęsta garantija negalioja akmenims, užsegimams ir kitoms papildomoms dekoro detalėms.
  • PREMIÈRE juvelyrikos namai pasilieka teisę atlikti dirbinio kokybės ekspertizę ir įvertinti pažeidimo atsiradimo kilmę. Įmonė gali įkainoti remonto paslaugas, jei nustatoma, kad priežastis yra mechaninis pažeidimas arba natūralaus devėjimosi pasekmė.
  • Didelė dalis PREMIÈRE juvelyrikos namų dirbinių internetinėje parduotuvėje yra užbaigiami (pvz. inkrustuojami pasirinkti akmenys, pritaikomi dydžiai) ar gaminami tik po užsakymo, todėl gamintojas pasilieka teisę pirmenybę taikyti tobulam dirbinio dizaino išpildymui, o ne nurodytam svoriui. Klasikiniams dirbiniams galutinis svoris nuo nurodyto gali kisti iki 10 proc. O išskirtinių dirbinių kategorijoje, ypač puoštų su emaliu ir briliantais, galutinis prekės svoris gali kisti net iki 40 proc. nuo nurodyto internetinėje parduotuvėje. Pardavėjas to nelaiko prekės broku. 
GRĄŽINIMAS
  • Jei įsigijote netinkamos kokybės prekę PREMIÈRE parduotuvėse arba www.premiere.lt, galite pasikeisti arba grąžinti dirbinį per 14 dienų. Prekę būtina pristatyti į vieną iš PREMIÈRE parduotuvių. Siuntimo išlaidas apmoka PREMIÈRE.
  • Remiantis Lietuvos Respublikos Ūkio ministerijos įsakymu (2011 m. birželio 29 d. Nr. 217), kokybiški juvelyriniai dirbiniai yra nekeičiami ir negrąžinami. Ši taisyklė galioja visose lokaliose PREMIÈRE parduotuvėse. 
  • Remiantis ES internetinės prekybos taisyklėmis, vartotojas, juvelyrikos dirbinį įsigijęs www.premiere.lt, turi teisę per 14 d. d. grąžinti prekę dėl bet kokios priežasties ir jokio paaiškinimo. Grąžinimo išlaidas apmoka PREMIÈRE. Dėl grąžinimo suderinimo prašome kreiptis į: viktorija@premiere.lt. 
  • PREMIÈRE pasilieka teisę vartotojų grąžintas prekes, kurios buvo įsigytos www.premiere.lt, patikrinti Lietuvos Prabavimo rūmuose, kad būtų įsitikinta, ar prekė yra grąžinta tokia, kokia buvo išsiųsta. Tai ypač galioja perkant prekes su briliantais. Tik gavus analizės rezultatus PREMIÈRE grąžins pinigus. Tai gali užtrukti iki 14 d. d. 
  • PREMIÈRE pasilieka teisę prekės nepriimti atgal ir pinigų negrąžinti, jei kokybiškos prekės pakuotė ir / ar etiketės yra pažeistos arba yra matomos prekės devėjimo žymės. Tada vartotojui leidžiama prekę atsiimti atgal.
  • Remiantis ES internetinės prekybos taisyklėmis, vartotojas neturi teisės per 14 d. d. grąžinti prekės, kuri buvo užsakyta specialiai klientui (nebuvo sandėlyje ir tai nurodoma prieš įsigijant).
  • Individualiai užsakant prekes iš www.premiere.lt (kai prekių nėra sandėlyje) grąžinimas galimas tik tada, jei prekė yra nekokybiška. Siuntimo atgal išlaidas apmoka PREMIÈRE.
  • Jeigu prekės klientas negauna ir siuntimo kompanija grąžina ją atgal dėl klaidingai nurodyto adreso, papildomas siuntimo išlaidas padengti turės pirkėjas. Prekės kaina bus perskaičiuojama iškart, kai ji bus grąžinta PREMIÈRE juvelyrikos namams. Su klientu bus nedelsiant susisiekta ir apie tai informuota.
  • Dirbinių nuotraukos ir tekstai gali nežymiai skirtis nuo realaus vaizdo. Jei gauta prekė atitinka sumokėtą kainą ir pakitimai yra nežymūs, PREMIÈRE neatsako už šias galimas klaidas vaizdinėje ir tekstinėje medžiagoje.

INTELEKTINĖ NUOSAVYBĖ

  • Visi tekstai, komentarai, juvelyriniai dirbiniai, iliustracijos ir nuotraukos, patalpinti premiere.lt internetinėje svetainėje, yra saugomi autorinės ir intelektinės nuosavybės teisių ir gali būti naudojama tik asmeniniams tikslams.
  • Bet koks kitas el. parduotuvėje premiere.lt talpinamos informacijos panaudojimas (pvz.: komerciniais tikslais kitose el. parduotuvėse) yra griežtai draudžiamas ir baudžiamas.

ATSAKOMYBĖ

  • Realus dirbinių vaizdas ir charakteristikos gali nežymiai skirtis nuo pateiktų fotografijų ir aprašymų, pvz.: aukso spalva gali būti intensyvesnė. PREMIÈRE neatsako už šiuos neatitikimus vaizdinėje ir tekstinėje medžiagoje, jei jie niekaip neveikia dirbinio vertės.

ASMENINĖ INFORMACIJA

  • PREMIERE.LT prisiima atsakomybę už Jūsų suteikitos asmeninės informacijos, pvz., prekės pristatymo adreso, saugumą. Ši informacija bus naudojama tik Jūsų užsakymo tvarkymo tikslais.
  • Išsaugotais kreditinės kortelės duomenimis taip pat niekada nebus dalinamasi su trečiaisiais asmenimis.
  • Jūsų telefono numeris bus paprašomas tam, jog Jums būtų galima pranešti apie užsakymo patvirtinimą ir su Jumis galėtų susisiekti kurjeris pristatant dirbinius.
  • Taip pat, siekiant užtikrinti saugumą, Jūsų bus reikalaujama pateikti asmens dokumentą ir mokėjimo kopiją atsiimant prekes.
DOVANOJAME JUMS
-25 % NUOLAIDĄ
Prenumeruokite naujienlaiškį ir iškart gaukite 25 % nuolaidą visoms mūsų prekėms. Pasiūlymas galioja perkant internete bei mūsų parduotuvėse. Tik lapkričio mėnesį.
Prenumeruoti